Bent u ontevreden of heeft u de indruk dat wij ons werk beter kunnen doen? Dat willen we graag weten.
De klachtenfunctionaris is er voor bewoners en klanten van Aafje en hun vertegenwoordigers. Ook als de zorg of dienstverlening al is afgerond. De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en luistert naar uw verhaal. Zij adviseert u hoe u uw onvrede kunt bespreken. Ze kan uw onvrede of klacht bij de juiste persoon binnen Aafje neerleggen. Ook kan ze als bemiddelaar bij het gesprek met de medewerker of leidinggevende aanwezig zijn. Uiteraard houdt zij in de gaten of uw klacht juist wordt afgehandeld.
De informatie die u deelt met de klachtenfunctionaris wordt vertrouwelijk behandeld. Dit wil zeggen dat voor het delen van deze informatie met personen die niet betrokken zijn bij uw klacht, altijd eerst uw toestemming wordt gevraagd.
U kunt op verschillende manieren met de klachtenfunctionaris in contact komen:
Na ontvangst van de klacht neemt de klachtenfunctionaris contact met u op. U kunt hier ook onze klachtenregeling nalezen.
Klachtenregeling